LuoYang chilling

9 augustus 2012 - Luoyang, China

Na het tot in de nacht zingen in de karaoke eerst lekker uitslapen. Omdat we gister veel hebben bezocht, en er bij LuoYang verder niets te doen is behalve musea en een paar tombes (die allemaal hetzelfde zijn), hebben we onze eerste echte rustdag. Met Casper en Maarten F als filmfreaks, moet je in China gewoon een keer naar de film, wat we dus vandaag hebben gedaan. Verder de dag in de stad rondgewandeld, weinig uitgevoerd.

Vandaag eindelijk (Heng wilde het al heeeeeel lang) hotpot gegeten. Heerlijk! Je hebt een grote fondue/-wokpan in het midden van de tafel, en je kunt alles bestellen wat je wilt voor bijna niks!

's Avonds over het stadsplein gelopen, waar letterlijk honderden mensen aan het dansen waren en een soort Thai Chi beoefenden. Super gaaf om te zien! Natuurlijk zijn we hier het middelpunt van de belangstelling en wil iedereen op de foto. Vele kinderen zijn bang omdat we zo lang zijn, heel grappig om te zien. En sommige mensen kijken of ze water zien branden, die snappen het even niet meer.