Welkom op mijn reisblog!

15 september 2012

Gegroet bezoeker!

Op deze blog leg ik mijn bevindingen van de reis door China vast. Het is nu nog wat kaal maar er volgt snel meer!

Hoe werkt deze blog:

Klik rechts op "Alle reisverhalen". Daar staat van dag tot dag een verslagje van wat we hebben gedaan, met bij elk verslag een paar foto's. De volgorde van de verslagen wordt automatisch gedaan en heel apart, het begin van de reis staat onderaan en het eind bovenaan.

Voor nog meer foto's, klik onder de groteo foto bovenin op "Foto's". Hier staan alle door mij ge-uploade foto's. Automatisch worden deze foto's op volgorde gezet, maar van nieuw naar oud, dus het begin van de reis staat achteraan.. Heel logisch! Begin dus achteraan met het bekijken van de foto's. Daar begint het met wat foto's van de Chinese muur en Olympic Parc, maar die zijn van een andere camera en tijd, dus die worden daar geplaatst.

Geïnteresseerd in enige uitleg en nog meer verhalen, of wil je gewoon een keertje bijkletsen, kom gezellig langs of ik kom naar jou!