Laatste dag...

20 augustus 2012 - Shanghai, China

Vandaag dus alweer de allerlaatste dag van de vakantie. Wat is de tijd gevolgen! We balen echt enorm om weer naar Nederland te gaan. Wel nog een leuk meevallertje hier in het hostel: iemand heeft voor ons betaald! Geen idee wie, maar toen we om de rekening vroegen, werd verteld dat alles al betaald was. Prima! Daar hoor je ons niet over klagen.

Wel is het best vervelend om alweer 's avonds laat te vliegen en we niet in onze kamer kunnen (12:00 uitchecken), maar er is hier zat te doen. Zo hebben we ons uren vermaakt met biljarten en ervaringen uitwisselen met een Duits/Chinese jongeman, heel gezellig!

In de middag toch nog even de hort op, naar People's Square. Gelukkig is er onder de grond bij de metro's ontzettend veel te doen, want het giet en onweert als nooit tevoren. Na ons prima vermaakt te hebben op 30's Street (Shanghai in de jaren '30) weer terug naar het hostel, bagage ophalen en met de Maglev (magneettrein) naar het vliegveld.