Longmen Grottoes & Shaolin Temple, LuoYang

8 augustus 2012 - Luoyang, China

Vandaag dus met een tour mee. Samen met Claire (een Amerikaanse meid uit het hostel) en een Chinese dame, dus bijna een privé tour. Hele toffe dingen gezien; van mooie Buddha's uit de rotsen gekerfd in de Longmen Grottoes tot een jochie van 10 jaar die bizarre dingen deed in de Shaolin Temple. In de Shaolin Temple ben ik gedoopt tot 'handsome' door een Chinese jongen en zijn vriendin (heel grappig). Foto's spreken voor zich!

's Avonds met Claire en Bazinga (Chinese meid uit het hostel) op de lokale markt gegeten en ons laten verrassen wat eten betreft. Ingewanden van allerlei beesten, vogeltjes en nog veel meer waarvan ik niet eens weet wat het is, maar wat wel lekker was! Na het eten nu wel naar een karaoke bar. Een eigen kamertje voor de groep, super balen dat ze hier geen bar kennen met een podium waarbij iedereen in een café zit. Ach, we hebben een hele mooie avond gehad! En het was nog lang onrustig in LuoYang..