Helloooooo Shanghai!

17 augustus 2012 - Shanghai, China

Heerlijk uitgeslapen en na een goed ontbijt de hort op om Shanghai te verkennen. Shanghai is groot, mega groot, met ruim 23 miljoen inwoners. Ons hostel is perfect gelegen, na een 20 minuten lopen kwamen we op Nanjing Road aan, één van de grote winkelstraten waar altijd wel wat te doen is. Via Nanjing Road verder gelopen naar Old Street (souvenir straat) en Yuyuan Garden.

Wel stom van ons om midden op de dag hier te lopen, het is hier nog warmer dan in de andere steden. Ach, we slaan ons er wel doorheen.

De avond naderde al snel, waardoor we naar The Bund zijn gelopen om met de zonsondergang (wat in China om 19:00 al is) van het uitzicht te genieten. Nadat de zon onder was hebben we heerlijk gegeten bij Yoshinoya, een geweldige tent die we sinds Beijing al miste, en hebben we ons de rest van de avond in het hostel vermaakt met biljarten en verhalen uitwisselen met Edward, een vreemde vogel (maar wel heeeeeeel gezellig) uit Minnesota, VS.